CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 November 2008

:: ExAm vs HoMe ::

Assalamualaikum sumer!!!

ni aku br je blk dr "JALAN2 CARIK JALAN"..
program bersame kakak2 n housemate2 ku yang terChenTaaa...
hihihi...kamuuu sumer sgt beSh!
thanks sbb bwk GG yerr kekanda2ku sekalian..hehe!

hrni setel ar paper ke-5 aku...
yg tingal 1 je la lg..
oh Computer Graphic yg sgt menggerunkan..
huhuhu...

Nmpknye...paper terakhir ni mmg btol2 killlllllllerrrrr paper ah!
hahaha...sbbnye...aku tataw la ape yg aku blaja slame 1 sem nih..huhuhu...

slh siape?? siape yg harus dipersalahkan??
haha! slh aku ar...sape suh xnk blaja btol2 subjek nih..
PN. RW(bkn name sbnr) ngaja kat dpn..aku menConteng kat blakang...meniDur pn ade gak..hehehe..meRapuu lg ar sLalooo..kuikuikui!
aku rase x pnah skali pn aku btol2 pay attention btol2 dlm klas CG nih..(ape r nk jd ngan aku)
nk nyesal pn dah x gune..
dah terlmbt pon..2 hr je lg tinggal..
eXam! pastu no GraphiC at ALL..(kalo x kne repeat ar...Ya Allah..jauhkan r..tamaw2!)

biasenye kalo ikut taun2 lpas, kalo paper last nih..mmg aku wat maen2..
ye ar..time tu la saat2 kerinduan kpd rumah, mak, abah, kamarku(wahaha..POYO), katak sebelah umah, ayam x bertuan, itik gembo2, suMe2 lah...
pnah ar skali tu..paper JAVA(csc 218)..tu paper last skali time aku sem 2..
aku punye ar smangat gile nk blk umah smpai ade 1 soklan besar yg aku tinggalkan.
mmg ar mule2 tu x reti wat..bkn x reti..tp x paham soklan(stlah 2 kali bace)
so aku mendecide utk biakan je..
tataw la nape..padahal bleh je kalo aku try bace lg, cube pahamkan btol2..huhu
tp time tu..bak kate pepatah MELAYU...~~UiTM kate pergi..RUMAH kate "GG, meh balik meh!!"..~~hahaha
tp ape pn..aku brani tinggalkan sbb aku dah kire la brape aku dpt tuk soklan lelain tu..
aku mmg dah bajet2 dpt B+ (maximum) kalo aku x jwb soklan tu..
so..seperti yg dijangkakan..taRaaa..mmg btol2 dpt B+..(seb bek la target btol.. kalo x..hanCusS r jwbnyerr!)

tp pe pon..
kalo bleh aku tanak r wat lg sem ni..
nk wat btol2..bak kate omputeh la..push 2 the limit! haha..
so..bersedialah utk berStudy CG mulai esok..

Go GG!!! Go GG!!

p/s: Ngah nk lwn pRof..haha! Kalo aku kalah, kne blanje mkn mcD 7 hr tu..uwaaaaaaaa! cm ade pluang je nk kalah..prepare2 je r duit nye cik GG oiii... kalo menang, mmg BesH r weh! (terberangan lebeyyy lak aku..wahaha!)

Wassalaam...

4 comments:

cekkeya said...

wahhh wah wah

7 hari tuhhhhhh....

nih taukey minyak pung kopak~~~

ps: aku harap2 ko menang, sbb kang aku leh pau burger ko...ekekkeke

:: G~JIE :: said...

uWahaha!

tu r pasal yan..mmg kopak weh!
die r gatal sgt nk 7 hr, aku ckp sekali sudaaa..

kopaklah dakuuu...
uwaaaaa....

p/s: ko mmg seharusnya mendoakan akuh! nnt aku kasi share sket(mcD nye wrapper je r tp)..hahaha

~wan~ said...

hoho...ak xyah la lwn dgn sapa2...wt rugi duit je nnt...hahha...cm ne kita nk wt dgn CG ni...huuhhuhu..mati2...

:: G~JIE :: said...

sume org pn ngah riso wan oiii...

CG mmgggg....ish! tataw lah nk kate pe..

usaha je r..tawakal..doa..

aku doakan sume org pass ah!

CG..ohh CG...

:: GG vs CG ::