CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 November 2008

:: GG vs CG ::

Assalamualaikum....

aku ngah pening2+risau2+takut2+cuak2+sengal2 skang ni..

WHAT 2 DO ????

CG oh CG....
kenapakah terlalu sukar utk aku mengerti dirimu...
uwaaaaa....

esok dah nk pekse..
malangnye...aku masih belum mengenalimu sepenuh jiwaku..
ape yg aku nk wat nie...???

any idea my frenz??
uwaaaaarghh..

Pape pn..aku akan berusaha...(itupn stelah mendapat sokongan dr abah ngan mak td..kalo x aku dah tido dah ni..)

Abah kate.."xpe..buat je, jwb je, boleh punye...doa banyak2.. jgn risau2 sgt, nnt lgsg xleh jwb, insyaallah..boleh lulus..jgn smpai xleh tdo lak..nnt pening pale..lgsg ah!..Tawakkaltu alallaah.."
Abah td br blk dr dgr ceramah ustz badrul amin.. abah kate, ustaz tu td ade ckp psl graf trun nek ni..alaa...mcm UPSR thn ni la..kan die wat dlm BI..ni aku cite dr ustz tu la ek..die kate..result dak2 upsr tu x bgs mane pn..tp disbbkn hal2 utk menutup kekurangan di sana sini tu..(pikir sendiri lah ye..kang aku kne ban lak..hahaha) maka..graf tlah dturunkan ar..(dorg ade meeting pg td bersama pakar2 ape tah..aku pn tataw la)
So abah menyedapkan ati aku.."alaa..nnt kalo ramai2 xleh jwb(xlulus)...nnt grap trun punyer(dgn konfiden je abh ckp)..Aishh!

So..
skang..aku decide utk meneruskn perjuangan ku...hahhaaa..GG POYO!
tanak ah putus2 asa lg..(asa tu pe kebende tah..aku x taw pn maksd asa tu sbnrnye..korg tau ker??)
so..nk g stadi!!!
ade mase lg nih..sok paper petang..

GO GG!! GO CG!!! GO GG!!!!

"TAWAKKALTU ALALLAH"

p/s: doakan kejayaan Bersama... "malaikat akan mendoakan orang yg mendoakan orang lain"

Wassalaam...

0 comments: