CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 January 2010

..:: RinDu KaMu ::..

Assalamualaikum, readers...!

Lame dah kan gg x update blog nih..
BERSAWANG.TIKUS.ANAI-ANAI.
semuanya ada disini...hehehe~

byk mende nk story...tp tataw nk mule ngan yg mane 1..
buat nombor bleh x?? hehe... ok kite mule skang! =D

[1] SELAMAT TAHUN BARU 2010!!!

Azam aku??? saaaaangat byk! x yah story kat cni ah k! sbb kalo x achieve nnt wat malu jerr..hehe! Semoga semua azam korg tercapai...

[2] KERJA DI TEMPAT BARU

Baru kahh?? hehe~ sedar x sedar, dah 3 bln rupenyer aku keje kat sni.
so far, semua ok! cuma biase ar, adat ah kalo namanya pn keje kan..
ade time baaaaanyak keje....ade time xde keje lgsg......haha tipu!
ade time kne balik lambat....ade time xleh balik lgsg! haha tipu lagi! =P

[3] HOBI BARU

aku rase....aku dah terfall in love to nature....sgt sgt sgt! hehe..

  • start dr g hiking gunung angsi aritu lah ni...sukenye tgk pemandangan dr puncak gunung...cunnn giler~ sungguh indah ciptaan Allah...
  • pastu g PD...mmg dah biase g, tp skang ni rase cm lebih menghargai laut...hehe~cantik sangat pemandangan time sunset...
  • pastu g cameron highland plak....mmg best....ladang teh yg hijauuu mcm moto aku, mcm2 jenis bunga yg segar2 yg aku x pnah jumpe+pelik...udara nyaman jer...bahagia btol org asli kat sane..hehe~..



  • n hrni ni, aku bru je trun dr Broga Hill, Semenyih... cunnn giloss...! ktorg start mendaki dlm kul 5 rasenye..sampai atas sempat lepak2 tgu sunrise...awesome!

(ni gambar hiasan curik dr google, gamba sebenar x transfer lg..hehe)

ye, aku sedaaar, skang ni aku sgt banyak merayap..hehe~
xpe, niat suci...merayap utk melihat keindahan ciptaan-Nya...hehe..

[4] SUGAR DADDY BARU

Alhamdulillah, 23hb dec aritu...sugar daddy yg bakal mengangkut aku g keje kalo time ujan, tlh tiba dirumah. Bkn ferrari, bkn porche, bkn juga honda civic hybrid yg aku idam2kan..
tp hanyalah besi silver yg diampung 4 tayar...hehe~ tp syukur sgt sbb skang aku dah brani bwk kete...dlu aku taaakut sgt nk bwk kete...lbh 4 tahun rasenye lesen yg aku dpt tu jd perhiasan kat dlm purse aku.nGeee~
tp aku sentiasa ingat perjuangan BOYFRIEND LAMA aku si hijau tu...hehe~
aku saaayang sgt si hijau tu. insyaallah aku xkn jual moto tu sbb tu lah hadiah terakhir arwah abah utk aku...sob sob~

[5] BERAT BARU

hahahaaa...mane2 budak uitm yg jumpe aku skang mesti terkejut tgk aku. dr abes blaja aritu smpi skang, brat aku naik max 6 kilos...GILA! huh! mane x nya...slalu dpt mkn free yg best2...
TIADA KUMINTA JADI BEGINI....hahahahaa.....
xpe2...dun worry..skang aku dah berjaya trunkan 2 kilo blk...(tanpa disedari)
maksudnye bile2 pn bleh naik blk..hahahaaa!
ok aku SERIUS sekarang. next month, aku janji ngan korg nk g DAFTAR GYM (azam baru gak nih).
xleh jd nih. makin aku biar, makin naek lak badan aku.(okey fine! slh sendiri! tau....)

tu je kot aku nk update wat masa ni...
lain2 nnt aku sambung wat part 2 lak..hehe...
x janji! nGeee~
ok..take care!

Wassalaam....




0 comments: