CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

04 November 2008

...eXaM tiMe...

Assalamualaikum...

ape nk citer ek utk entry kali nih...
xde pa pe citer yg best pn...
hidup aku sminggu ni berjalan cam biase je...
just biase la..klam kabut ngan preparation utk exam n project2 sket..

Mini project DNA da setel..(walaupn x dpt wat lg 1..)
2 paper pn dah slamat..(ENT ngan DNA)
lega la sket...
pa pe pn...ade lg 4 paper menanti aku..
uwaaaaaaargghhh...
(mandarin, ethics, security, graphic)
hurm~..
proposal pn x anta lg..slagi x anta, slagi tu la rase cam ade je yg x kne..huhu..
jumaat ni..insyaallah..setel ah sume..(hrp sumenye OK)

Ptg td br je setel paper DNA..
Alhamdulillah..rase cam ok je kot..
dah usaha dah..tawakal je la bg evrythng will b ok..
d0a+doa+doa+......+doa....(jgn berhenti berdoa...)
Nk tau x..
time aku jwb paper DNA tu kan..
aku terdengar2 ape yg en.azizian nsht kat aku time klas last skali hrtu (time abes test2)
die kate..bace soklan elok2..faham btol2..br jwb..
yg best nye tu..siap terbayang muke en.azizian tu skali ngah nsht aku..huhuhu...bleh lak camtu..
xpe la...bgs gak tu...maybe tu slh 1 cara Allah nk bg peringatan kat aku kot..
skurg2nye..aku jd smkn berhati2 time nk jwb soklan2 tu...
ye r takut slh jwb lak..hehe

Time klas last tu gak..aku ade mintak maaf ngan en.azizian kot la aku ade terwat slh pape ker..(byk esemen yg x anta..hehe)
aku mintak die halalkan sume ape yg die ajar..mintak die doakan kejayaan 1 klas aku..(yg amik DNA je la..)
ye r..doa seorang mualim(guru/pensyarah/pengajar) ni mmg berkat taw..
x rugi kite mintak diorg tlg doakan kite kan..

Paper ENT smalam pn..kire ok gak la..
(tp aku je la yg rase ok..tol ke x tu,x tau la..)
dah la study hint jer..seb bek ade yg terkena..hehe
yg x terkena pn ade gak!
pa pe pn..thanks la kat sape2 yg menyumbgkn hint2 itu yerk!

ahad ni..Mandarin lak..(x stadi lg..tempat exam pn x taw lg nih..hampeh jer aku)
iSnin..ethics..(ade hint gak..hehe)
harap2 terkene la..

mlm ni seyes aku dah berpoya2..haha..x stadi lgsg!
bajet cm da terer sgt jerr..haha..padahalll...hurm...

xpe2..aku dah tekad ni..sok aku nk stadi mandarin lak..
jgn wat keje lagho lg dah ar..haha(gg bkn leh cayer)
stadi 15 minit, maen 45 minit...haha..
cne la nk sukses nih??

xpe2...blaja2 gak...lepak kne gak..nnt stresS..lg ssh..tol x?? hehe...

pa pe pn..yg penting time musim pekse ni...

1. Doa byk2
2. Usaha lbih sket
3. Mintak mak, abah, n lecturer doakan skali..
4. Jgn stress2..slalu2 men game! hehe..
5. Tdo kne cukup taw
6. Mkn pn kne ckup gak.. jgn lbh mkn, nnt ngantuk!

k tu je kot..kalo ade nk tmbh, tmbh la lg..

Pa pe pn... enjoy ur life! (wan, 2008)..haha
amboi2..sjak blaja formulation ngan dr salwa nih..sume dah pndai meng cite2 org ckp kan? haha..bgs2..berkat usaha dr salwa la tu..troskan2..

k lah..aku pn dah x tau nk mrapu ape lg..
nnt kte jumpe lg d laen entry yerk!
k, bye!

Wassalaam...

2 comments:

cekkeya said...

eh g-jie...
mandarin bukan isnin ke???10hb?

:: G~JIE :: said...

ek?
hohoho...
alamak! tersalah sudaaa..
mksdnye..ahad la ethics
haha..