CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 April 2009

:: yeay! ::

Assalamualaikum...

yeay??? huhuhu....

setelah penantian selama sebulan...
pelbagai onak duri tlah direnangi...(erk! ape nih?)

akhirnya.........................................

.........................................................

.........................................................

.........................................................

.........................................................

berjaya gak aku g pasar mlm..hahahaha!!!!
(psr mlm je pon gg...sengal tul!)

ekchely, aku dah sbulan ngidam nk mkn nasik krabu..haha!
(gaya cam nk mkn mende yg ssh giler je nk dpt..huhu..poyo)

Credit 2 mr.PemutaQ!
sbb ingatkn aku td.. =P
(sbenanye..aku mmg dah lupe dah pon arini ade pasar..huhu..tataw la ape yg aku ingat..asyik dok lupe jerh)

bkn pe...tiap2 hr rabu, aku asyik terlupe je yg aritu ari rabu..
sdar2 pn dah mlm..dah x sempt nk g pasar..haha..
(si cyberpet aku siap suh aku wat reminder lg..haha..punye lah kan..hurm~)

yg best nye aritu...
(haha..malukan diri sendiri ngan c wan skali..sori senggg..hehe)

ade la satu hr ni..
aku ngan c wan g jumpe Pn RoseHafsah...(saje je kan si gg nk pura2 rajen jumpe lecturer..ahax!)
blk dr jumpe puan tu..prut pn dah kreekkk..krokkk...huhu...
tgk jam dah kul 5.30...(patutlaaa berbunyi....ecehh..alasan BUKAN??)

c wan : gg, hr ni hr pe?
gg : rabu la! (dgn sepantas kilat menjawab + dlm ht.."c wan nie, hr pn x ingat..")

c wan : haaa...ade pasar kan? jom ah g pasar..
gg : OK! JOm2!! aku dah 3 minggu da ni ngidam nk mkn nasi krabu (bygkan muka gg ngah excited giler2 time sbut psl mkn....).

dlm ht gg.....
riang gumbira...dah smgt giler nih...siap dah terbau2 dah ns krabu tu..haha...
(minah ni kalo citer bab mknn mmg xleh blaaa...)

so..kami pn bergrak la menuju ke pasar mlm seksyen 7 tu...

setibanya di traffic light selepas sek7 komersial.....
....................
....................

setelah membuat u turn...
kami berhenti d tepi jln pasar mlm tu smbil x memberhentikan enjin motoo...
(alaaa...yg tmpt bas slalu berenti tu...)

lalu......
kami memandang 1 sama lain....
(STOP! ini bkn seperti pandangan org berchenta tu lah!!)
pandangan yg dilemparkan pnuh rase benci..
(benci kat diri msg2!)

hahahahahaaa............

msg2 tergelak cam nk pcah prut....

bru la ktorg ingat...
hr tu bkn hr rabu...
tp hari kamis...
sengal jer....
(nmpk sgt dlm kepala kami dok sbuk sgt ingat exam formal..hahaha! ayat poyo sekali lg...)

moral of the story..check lah enset tu..kan ade klender..adoiii....
hahaha!

ah~haaa.....

entry kali ni gak..
nk kasi credit 2..
mr.Aan
sama en.Apis....

kerana............
membantu membetulkan SideMirror motorku...
gheee.... =P

(gambar aan bersama spanarKu yg 1st time dgunakan...aan sedang berusaha mengetatkan nat smbil dibantu apis dan diperhatikan oleh Zati...wakakakaa..)


yeay!! sukSes! (apis sdg cuba utk lari dr kamera..haha)


Thanks yer anda bertiga...

thanks gak kat c wan sbb tlg aku pasal selipar td...
sori sshkn ko kne trun nek tangga bebanyak kali...
hehe...nnt aku blanje mkn yerh!
mkn angin.......(nganga cpat!! haha..)
(selipar aku putus time on da way nk g library td...hurm~)

thanks 2 ika n mai sbb kasi pinjam selipar anda..

K dah....
esok dah la nk exam..byk lah membebel...hehe..

wish me luck ye kengkawan...

"Doakan kejayaan Bersama.."

semoga usaha kte blaja ilmu formal language slame satu sem + seminggu stadi group (BilikPerbincangan6, PTAR menjadi saksi kte ni rajen...rajen??? haha...bknlaa...berusaha gigih..hehe...)
diberkati Allah...
harap2 kte sume leh jawab soklan Formal sok ngan tenang dan tepat..
insyaallah...

k yer..berangkat dlu...

aku nk g hafal definition DFA jap..hehe..

Wassalam.....



P / S :
Jantung aku berdegup kencang seperti kenderang mau perang...
(cm bait2 lgu je tu gg..huhu)

3 comments:

~wan~ said...

gg ko ni...suke malukan ak...kakaka....ari ni xnk g plak pasar malam ????hahaha...

:: G~JIE :: said...

jom ah c wan..
kte g pasar mlm pas abes exam keyh!
hahhahahaa....

SenGaL je kan..huhh!

p/s : pas exam jom teman aku g bli sliper..huhuu...

LuVidA^^ said...

kenapakh adik2 kak ida ni?
korang sampai hari pon lupe ke??
isk2

wah ade a'an ngn apis enteprem la.
zeti pon.
:D