CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

09 April 2009

:: kne TAG lg..aDoiii ::

kali ni tag dr kak ida

1) sekolah mana lg besh? menengah ke rendah?

skolah menengah...sy ade kwn baik yg baik..hehe! siapakah anda?? hurm~

2) apakah makanan kat kantin korg yg korang xleh lupa?
cheese kek kat koperasi!!! sedap giler.. dlu aku pengawas koperasi..aku yg jual, aku balik yg beli..haha!

3) subjek yg korang suka dan benci. ngape?
suke giler MATH...yeay!
benci giler SEJARAH!! cam hampeh jer tp stil dpt A okeyyy..haha..(after puas kne bantai ngan cikgu sejarah~buat latihan yg sgt byk~xfhm tul nape kne blaja sejarah...ngantuk)

4) denda yg paling trok korang penah kena dan knape?
ade kerr?? erm..cam xde jer..(prasan baekkk..hahah!)

5) pilih 1 hari yang paling bosan dalam sekolah
time KOKO utk pakaian seragam...bapak bosan nyer..adoi..
tp kalo time KOKO sukan..haha! BAHAGIA giler..hukhuk! (penah je men basket pakai baju kurung..purse pn leh jd bola..x phm kn?? nk lepas gian punye pasal...haha~)

6) cikgu feveret korang?
aku ade 3 cikgu yg aku rapat time skolah dulu...smpi lpas skolah pn jumpe lg...just skang je dah x sempat nk g jenguk dorg..maaf ye AUNTIE ZUE(pn Zulaini-Biology), C ZECK(pn Zawiah-AddMath), n CINTA(pn Faudziah-english@story teller)....nnt sy dtg skolah keyh!

7) brg yg korang xpnh tgl ms g skolah, slain dr pen, buku, pnsil case, etc
KAMUS KESALAHAN...kamus ni aku ngan klasmet aku, nawal yg punye..die cam buku nota biase tp kecik je..
tugas kamus ni..sape jer yg ade tersasul, tersalah sebut ker..ape2 yg seangkatan dgnnye..perkataan2 tersebut akn masuk dlm kamus ni (x kisah la siape yg ckp..ustazah ckp pn ktorg rekodkn skali..huhu)..
n the best thing is..
kamus tu masih wujud smpi skang..n dlm kamus tu dah ade 1000++ perkataan(stop operasi time form 5)..
(nmpk sgt ktorg sengal..haha)

8) perasaan korg ms nk tnjukkan report card kat parents?
xde perasaan....tunjuk je laa...(aku x reti menipu..haha! itu satu pembohongan BUKAN???)

9) pernah jeles bila member dpt markah tinggi? apa korang buat?
mst ah pnah! rase cam nk berenti skolah! hahahaha... menipu gillerr..wat bodo sudaaa...

10) jawatan plg besar pnh korg pgg ms skolah?
PengganaS!!! yeah...

11) rndu tak nak blk skolah smula?
rindu gah ah...rindu nk men basket jerr....uwaaa...kakiku....hurm~

12) aku nak tag:
korg yg membace ini...
tp aku tau...korg bz n komfem akan berpura2 cam x pnah bace..
blah ah korg..haha!


2 comments:

~wan~ said...

yea ke gg???hahaha....

:: G~JIE :: said...

ape yg 'ye ke' SenGG ???