CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

03 April 2009

:: 1 BeBaN tLah berKuRenGG ::

Assalamualaikum...

smalam bdk2 cs230 slamat melancarkan misi bertempur di medan selera! eh bukan! bertempur di kg.Medan! eh, bkn2..erm~ bertempur ke?? eh, pe aku merepek ni..adehh..jap yer! kne tune balik otak nih rasenye.

camni citer sebenar..
smalam..semua cs230 yg wat FYP kne present..so bg mereka (kami sebenanya), stelah slsai prezen tu..rase cam selesai 1 stage dlm sistem fyp tu..(1 je baru...tah bape stage lg la yg nk kne godam pasni.. tataw la)

kpd yg berjaya..TAHNIAH yer en.ANDA n Pn.ANDA...

kpd yg kurg berjaya...SYABAS kpd usaha anda..troskan usaha yerh! no giveup2!

(so aku di mana?? berjaya atau kurang berjaya?? entah..tataw n x kisah)

abes prezen smalam..
sempat gak lepak2(terpakse sebenarnye...ujan..xleh balik lg)..borak2 ngan bbrape org klasmet2 ku..(lame dah x borak2 ngan dorg nih..bZ KONON)..alasan BUKAN??

pas ujan berenti...aku terJoin lak segerombolan klasmetku mkn kat Hakim..(6 ptg)
spt biase..menu di hakim..roti cheese+teh o ais limau..
bkn ni yg aku nk story sebenanye..
main point here is...
AKU DAH LAPAR BALIK SKANGGG!!!!
(jam di sudut kanan+bawah screen laptop menunjukkan pukul 12.36 am)
dan...spt biase...
mrs.Magie menjadi mangsa!! yeay!
org kate magie x elok utk kesihatan..otak senget la..rambut gugur la(ingat daun kering ker nk gugur2??)..
tah pape je la lg..bia ah..lapa..nk wat cane(slhkn prutku)..haha~
ekcelly..time nulih ni pn aku ngah nyuap lg ni..hehe!
(smbil pkir..sok nk bgn kul bape, nk b'fast ape, nk wat pe pastu..)

p/s: perut GG nie share ngan perut BUAYA kerr?? adehh...

Wassalam...

1 comments:

~wan~ said...

wooo...blog dia...hahahah...nnt ajar ak cm ne nk wt yea...