CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 November 2008

:: x Leh nk sHare ::

Assalamualaikum...

aku br je sampai s.alam ptg ni...
pas checkout tghr td, kitorg tros blk serdang..
tp b4 blk umah ade la singgah jap..makn kat kdai LEMON kat mines tu..(br nk try)
ok2 je la die nye mknn..
tom yam dier besh! hihi..(sesungguhnya aku mmg pencinta en.TomYam yg setia..)

pas mkn, smayang, tdooo..kepenatan..then bgn kms2 nk blk s.alam balik..huh!
aku dah mmg mls dah nk blk s.alam....uwahahaha!
aku blk hanya disebabkan oleh 2 perkara:
1. PULANGKAN BUKU CG...(dah nk dkat sbulan dah lewat anta..haha! sedia je ar duit nye yer..hurm~..muflis r aku pasni)
2. nk g tgk FYP PRESENTATION...(nk tgk camne aku kne wat lak sem dpn..cuak siottt)..doa je la yg terbaik tuk FYP aku tu...(DR S, tlg la bg sy markah lelebey sket yerrr...huhuhu!)


so far, holiday aku kat PD mmg best!(walaupn dah slalu sgt g PD..huhuhu! dah mcm annual family vacation pn ade gak..hahaha!)
yg BEST tu adlh disebabkan hal2 yg tertentu..SEPERTI:

1. TIDO yg terlebih cukup(mengqada' tidoooo...hahaha! mcm org 1st time jumpe bantal)
2. MAKAN yg terlebih makan..(aku br lpas timbang..berat aku naik 2 kiloooo...uwaaaa..sok pg nk jogingggg!!! abah asyik geleng kpale jer tgk aku mkn...hahaha! xpe2..aku assume gelengan itu tanda menyupport aku utk troskan usaha menggemoxkn bdn! kakaka...)
3. SHOPPING yg terlebih budget.(terlebey kerrr??? x kot..kire ok ah tu..hehehe! time kaseh ye abah)
4. MANDI cam dah lame x jumpe air(alaaa..umah aku lom ade pool lg ah..xpe2..akan diusahakan~bile ah tu..hurm~)
5. BERANGAN cam org yg ada mase 32 jam sehari+xde keje lain nk wat.(Best wooo berangan time tgk scenery laut+sunset..Weeehuuu! romantik tuu...romantik?? wakakaka! tenangkan fikiran, fikirkan masa depan)
6. ANAK2 SEDAREkuuu yg sgt menghiburkan...(mereke sungguh sengaL..good job!!! hehehe..."sengal lambang keunggulan"! maka, teroskan kesengalan anda semua yerh! ahaX!)
7. MASA yg dihabiskan dgn mak ngan abah shayerrr...(Rindu wooooooo!!!! lame x borak+merepek2 ngan dorg..kakaka! siap TERKANTOI lagi..kantoi aper?? haha..rahsie KAMI..).

mule2 aku ingat nk share gamba2 yg best kat cni. malangnye, kamera tlah menjadi sengal..(mgkn jugak disbbkn die berjangkit ngan kesengalan ank2 sedaraku..kuikuikui!)
so kami kurang bergambar...(ni la part yg kurengggg best..huhuhu!)
ade tu ade r..tp byk gamba yg x clear sgt..

tp xpe, gamba tu sekadar diatas kertas/screen jer...
yg penting..ape yg aku dpt time kat sane.
Pengalaman ngan memori tu jgn r lupa...(kalo best msti x lupe punyer kan? kalo x best msti pura2 lupa..hahaha!!!)
agree wif meee??? hehehe!

k lah.. c ya next post yerk!

"MAJULAH DIRI UNTUK SENDIRI"

Wassalaam...

0 comments: