CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 November 2008

:: BoWLinGGG ::

Assalamualaikum...

Pg td, aku, zati, apis, ngan aan g men bowling kat ole-ole..
actually, nk g men bowling ni x rancang bebtol pn..

kul 11 nk pegi, kul 10 br komfem..huhu!

ktorg gerak sendri2..
yg aku ni lak, haha.. x ingat sebenarnye jln nk g ole-ole tuh..
so, operasi redah meredah tlah dijalankan..hurm~ seb bek la jumpe..xde la ssh sgt..(ceh! GG poyo)
haha!..blk td pn same gak..men jln je ikut ske ati...(bia jauh, yg penting smpai umah..haha)
tersalah jln sbenanye..uwakaka..xpe2..pengalaman mengajar aku



Ni ade la sesikit gamba ktorg kat sane..
ade video gak, tp xde kat akuh..nnt yerh! tgguuuu...kekeke..!!!

:: APIS, ZATI, AAN, GG ::


:: inilah GAYA ORG2 TERER BERMAIN BOWLINGGG ::

~aan bru je pegang bola tu, 1 bangunan dah bergegar..hihihi~


~zati pn nk tnjk skill gak..hehe~

:: Special thanks to 3 of u ::

~aku bosan giler pagi td...tu yg aku smgt nk g tuh..hihi~

:: TEKA KAKI SAPE NIH??? ::


:: sempat lg berposing b4 blk.. hurm~ ::


k la ye..ni je yg aku ade tuk d'share ngan korg arini..

p/s: sok mrupakan 1 lg hr yg penting tuk aku.. menentukan segalanya... hurm~

"SELAMAT BERCUTI"
Wassalaam...

0 comments: