CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 October 2008

:: RaYa SeBuLaN ::

Assalamualaikum...x jwb dose..hehe!

Huh! 1 kes dah selesai..alhamdulillah.. kes aper?? hurm..bia lah rahsie..hehe (*_*)

k ah..kali ni aku saje la nk share gmba2 kat open house zati aritu.. kat blog cs pn ade gak..saje nk tmbh2 lg..

ni time br2 smpai.. saje nk manje2 ngan yan..haha..


kami... 7+1


Actually..aku ade la bwk kek 2 bijik g umah zati aritu.. kek biase jer.. tHaNks ye korg(ana n am) coz tpakse melayan kerenah aku..!! hehe..saje buli pengantin bru..

niat aku pd asalnye...saje2 je la nk bg bdk2 ni mkn kek..suke2 jer...
aku bajet2.. nk potong n mkn tros je..

hey..tetibe ade lak la suare2 yg nk suh psg lilin laa..nyanyi2 la.. uwaaargggh... malunyerrr...heee...

ni la kek yg kitorg dpt slps meround2 kat pkan klang..huh!



hahaha...lilin bagaaaaiiii...



mai ngan fadzley pn nk tiup lilin gak..



time 2 suap menyuap..hehe..




wif my classm8...



sume nk amik aura2 kawen ana ngan am..hahaha..



p/s: x sbr nk tgk sape lak la dlm rmai2 ni yg kawen dlu pasni..hehehe.


thanks 2 Zati 4 diz sweet open house yerk!..(tuan rumah..)



gamba yg ni lak kat umah pn azzah (a day b4..)




ni lah antara aksi2 kami semase beraye dirumah org..heeee...

k lah, c ya nxt poSt yer !! Daa~

Wassalaam..

0 comments: