CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 October 2008

:: ..DeeLa..AiN..MaiZa.. :: <--ThaNkS yer k0rG!!!

Assalamualaikum...

arini..mule2..aku nk knalkn korg sumer ngan ex-rumet aku kat MAWAR dlu... dorg 3 org ni la org 1st, 2nd, and 3rd yg aku knal time aku mule2 msuk uitm dlu.. 2 sem aku dok sbilik ngan dorg ni..(yg dila tu..smpai skang pn dok sbilik ngan aku lg..haha..weh dila, ko x sggup tinggalkn aku kan?..hahaha..)abes r sume gud habit..bad habit aku sume da ade dlm poket doremon dorg tu...hakhak.. kepada anda be-3..dont tell anybody k!! my secret is ours only... jgn citer hal rumahtangge kite kat owg len tau! hahaha...

maiza, ain, deela...


mst korg tertanye2 kan..nape la aku dok sbuk promote 3 org knk2 "istimewa" ni kn? Sbnrnye..aku nk citer kat korg psl mission dorg arini yg bleh kate mmg menjd la gak... nk wat surprise la kat aku konon2nye..haha..(mmg terkezut pn..x mcm maiza dlu..ktorg punye la nk wat surprise..die bleh x tekejut..hampeh jer..) to maiza, len kali pura2 jer terkejut..br nmpk cam best sket..hakhak..

mule2 ain anta msg, aku x prasan.. dila call tanye aku katne... aku jwb je le cm biase.. tp yg plik tu..sore die tu mcm sore ain... aku ingatkn enset aku yg dah senget..(mmg slalu senget+sengal pn)...kan aku dah citer smalam..betape bengongnye enset ku itu..haha..nvmnd lah..

tibe2..aku nmpk kete dila melintas melawan arus(1 way sbnrnye...)..tp dorg dgn slambe nye tuka kn jln tu jd 2 way..(ske ati korg je ek..) xpe2..bkn fak org len pn..fak kite gak...(xcept dila..die engineering..)..haha..

few mnts later..dorg smpai bersama2 KFC n taraaaa....kek pn ade gak...haha...

ni lah kek nyer..tp..dorg punye name..ceh! hentam je la...


ni lah antara moment2 yg best time tghr td...



...candid..candid..candid...








peace!! haha..lom ready lg la dila..


haaa...!! dah ready dah.. peace n0 waR!! heehee..


...kami....


kami lg...
mane ilang lg sorg
dila..ooo..dila...
ngeh2..
ngah tgkp gamba rupenyer..
sbr je la ye dila..


NK TGK AKSI SENGAL X????
...tarraaaaa.....
...hahaha...




SELEKEH GILEEEEEEERRR!!!





now is the time 2 kmas2...



saje nk tlg mak cik cleaner..
nk tmbh pahale..wakaka..
(padahal sendri wat sepah)
..kek, air, sos, krim, kulit ayam KFC..
..sume ader ats meja tu..
..err..


*pura2 rajin..hakhak..


Now is the time 4 them 2 leave me alone at the foyer..
hisk..hisk..


...fRieNdShiP 4eVa n eVa...


To dila, ain, and maiza...
hope our frenship will last forever..
Luv u aLL sho muCh..
(walaupn korg sume sengal+senget..haha)

Wassalaam...

0 comments: